پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش طرح ساحلی ۱۳۹۶ سازمان امداد و نجات در سواحل استان‌های گلستان، گیلان و مازندران، اعلام کرد: از سه تا ۲۱ شهریورماه سال جاری پنج هزار و ۹۲۳ ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر انجام شده است که از این تعداد چهار هزار و ۴۷۵ عملیات مربوط به عملیات امداد و نجات بوده و ۷۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر بوده است.

شعار سالمرتضی سلیمی با اشاره به گزارش طرح ساحلی ۱۳۹۶ در سواحل دریای خزر (استان‌های گلستان، گیلان و مازندران)، گفت: از سه خرداد تا ۲۱ شهریورماه سال جاری پنج هزار و ۹۲۳ ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر انجام شده است که از این تعداد چهار هزار و ۴۷۵ عملیات مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است که ۷۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر بوده است.

وی درباره مراجعات حضوری هموطنان به پایگاه‌های امدادساحلی جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: یک هزار و ۴۶۶ مورد مراجعه حضوری صورت گرفته است که این تعداد ۲۵ درصد از تمامی ماموریت‌های ساحلی در سواحل دریای خزر را شامل می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تعداد مصدومان امدادرسانی شده در طرح ساحلی سال جاری طی ۱۱۱ روز گذشته اشاره کرد و افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به هفت هزار و ۸۴۵ مصدوم امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۶۶ تن به منظور ادامه روند درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند که ۲۲۴ تن مربوط به استان مازندران، ۳۹ نفر مربوط به استان گیلان و سه نفر مربوط به استان گلستان بوده است. همچنین هفت هزار و ۵۷۹ تن به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته وی، طی ۱۱۱ روز گذشته در طرح ساحلی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهار هزار و ۳۸۱ نفر در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران توسط ناجیان غریق نجات یافته‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد از عملیات‌های امداد و نجات ساحلی در سه استان گیلان، گلستان و مازندران در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا و ۵۳ درصد نیز در داخل طرح صورت گرفته است. ۹۷ درصد از عملیات‌های ساحلی در سواحل دریای خزر، دو درصد در رودخانه و یک درصد نیز در سایر محیط‌های آبی (شامل دریاچه پشت سد و ...) در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران انجام شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب: 865624، www.bebinak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین