پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حجاب و عفاف منشور دین اسلام است، گفت: باید همه ما برای نهادینه کردن حجاب تلاش کنیم.

شعار سال: حجت الاسلام احمد رضایی در ستاد شئون فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: حجاب و عفاف متعلق به یک روز نبوده و برنامه های مربوط به این امر باید در همه ایام مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف منشور دین اسلام است، گفت: باید غفلت هایی در که در این زمینه به وجود آمده، ترمیم شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نقشه های دشمن برای ضربه زدن به بدنه نظام بیان کرد: دشمن پس از ناامید شدن از همه برنامه های خود، به سمت جنگ فرهنگی رفته است.

وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و مجازی برنامه ای از سوی دشمن است، گفت: امروزه دشمن برای ضربه زدن به نظام، به سمت خانواده ها رفته است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به وظایف ستاد شئون فرهنگی بیان کرد: تاکنون دستاوردی که از این ستاد انتظار می رود، مطلوب نبوده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: باید هه اعضای این ستاد با برنامه ریزی های منسجم در راستای رفع آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما نسبت به دین و مذهب خود مسئول هستیم، گفت: نباید به دشمن اجازه دهیم که در جنگ فرهنگی خود به پیروزی برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب:4021068 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین