پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت آسیه (ع ) مشکین دشت گفت: بیشترین هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به مسئله حجاب و عفاف زنان جامعه ما صورت می گیرد و ترویج بی عفتی را بهترین گزینه برای براندازی می دانند.

شعار سال: عصر امروز معصومه حیدری در مراسم تجمع مردمی صیانت ازحریم خانواده که در مشکین دشت برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت حجاب فاطمی و زینبی (س) در جامعه اسلامی اظهار داشت: امروز زنان محجبه مشکین دشت در این تجمع زیبا حاضر شدند و الگویی از وقار و اقتدار زنان مسلمان را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بنیان مستحکم خانواده با حضور بانوان عفیفه شکل می گیرد و اثرات آن با تربیت فرزندان شایسته ای که آینده ساز کشور می شوند به نمایش در می آید.

فرمانده حوزه بسیج خواهران مشکین دشت با بیان اینکه دشمن مسئله حجاب و عفاف را زیر ذره بین خود قرار داده است گفت:بیشترین هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به مسئله حجاب و عفاف زنان جامعه ما صورت می گیرد و ترویج بی عفتی را بهترین گزینه برای براندازی می دانند، از این جهت احیاء ارزش های زن در جامعه اسلامی ضروری است.

حیدری ادامه داد: در این برهه از زمان که دشمن خیال خارج کردن بانوان از سنگر حجاب را دارد، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر تک تک زنان جامعه ضروری است.

این فرمانده بسیج افزود: بعضی افراد قصد ترویج افکار شیطانی و معاندانه دشمنان را در جامعه اسلامی ما دارند و نام های گوناگون بر افکار خود می گذارند مانند چهارشنبه سفید و غیره، ولی بدانند زنان مسلمان و مؤمنه ساکت نخواهند نشست.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: زنان مشکین دشت امروز با حضور پرشور خود نشان دادند، تلاش دشمنان ناکام است و آنان مدافعان سنگر حجاب باقی خواهند ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان البرز، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421002034:www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین