پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
فرماندار جویبار گفت: جاده دسترسی به طرح دریا اصلاً مناسب تردد در ایام پرترافیک نیست و با توجه به اینکه مسافران شب و روز در این جاده تردد دارند، باید تمهیدات لازم در خصوص خط کشی و نصب علائم صورت گیرد
شعارسال:فرماندار جویبار گفت: جاده دسترسی به طرح دریا اصلاً مناسب تردد در ایام پرترافیک نیست و با توجه به اینکه مسافران شب و روز در این جاده تردد دارند، باید تمهیدات لازم در خصوص خط کشی و نصب علائم صورت گیرد.

علی اسد در جلسه طرح ساماندهی و سالم‌سازی طرح دریای شهرستان جویبار با بیان اینکه هدف اصلی مسافرانی که در فصل تابستان به مازندران سفر می‌کنند دریا است، گفت: سال‌های اخیر برنامه درستی برای جذب مسافر نداشتیم.

وی افزود: باید به دنبال ایجاد موضوعات سرگرمی در ساحل، ورزش‌های آبی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ساحلی و پر کردن اوقات فراغت مسافران باشیم تا صرفاً حضور در آب و شنا کردن هدف سفر گردشگران و مسافران نباشد.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه جاده دسترسی به طرح دریا اصلاً مناسب تردد در ایام پرترافیک نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسافران شب و روز در این جاده تردد دارند باید تمهیدات لازم در خصوص خط کشی و نصب علائم صورت گیرد.

اسد، جذب سرمایه گذاران را در جهت اجرای پروژه‌های فاخر و اثر بخش ضروری دانست.

*فقر جویبار از لحاظ زیرساخت‌های ساحلی

محمد حسین فقیه بخشدار گیلخواران با بیان اینکه با وجود یک ظرفیت بالقوه مطلوب در شهرستان، ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی متأسفانه در این سال‌ها مغفول واقع شده و نتوانستیم برای اقتصاد شهرستان انتفاعی ایجاد کنیم، گفت: شهرستان جویبار از لحاظ زیرساختهای ساحلی از فقر زیادی رنج می‌برد.

وی با اشاره به وجود ۲ طرح سالم‌سازی در ساحل جویبار افزود: یکی از آنها به علت نداشتن راه مناسب عملاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در دهستان چپکرود نیز که زیر مجموعه سالمسازی شهرداری جویبار قرار دارد مشکلات زیادی داریم.

فقیه با بیان اینکه وقتی به دنبال رونق گردشگری هستیم باید برای مخاطبانمان تجربه مثبتی را رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: شهرستان جویبار به لحاظ توسعه سواحل بکر است و با جذب سرمایه گذاران می‌توانیم شاهد رونق شهرستان باشیم.

* سال گذشته ۶۲ مورد در حال غرق شدن در سواحل جویبار داشتیم

محمد رضا صابری، رئیس جمعیت هلال احمر جویبار نیز با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۳ امدادگر به همراه ۳۰ ناجی در طرح سالم‌سازی جویبار به کار گرفته شد، اظهار کرد: برای سال جاری با وجود ۱۲ نقطه ممنوعه و فاصله موجود بین ناجی‌ها، به ۶ ناجی دیگر برای بکارگیری طرح دریا در جویبار نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۲ مورد در حال غرق شدن در سواحل جویبار داشتیم، بیان کرد: ۲۴ مورد به مراکز درمانی، انتقال و ۲۸ مورد در کنار ساحل با انجام کمک‌های اولیه، احیا قلبی و تنفسی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر جویبار خاطرنشان کرد: ۷۶۵ مورد نیز در درمانگاه ساحلی جمعیت هلال احمر از خدمات پزشکی بهره مند شدند.

* حجم زباله در طرح دریا نسبتاً بالا است

مهدیه فکوری، رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار نیز با اشاره به مشکلات زیاد در طرح دریای چپکرود جویبار، گفت: آب شرب سالم نداریم و بارها مشاهده شده پیمانکاران آب چاه را به آب شرب وصل کردند.

وی با بیان اینکه امید است امسال با خرید مخزن آب وضعیت بهتری داشته باشیم، تصریح کرد: حجم زباله در طرح دریا نسبتاً بالا است؛ سال گذشته سطل‌های زباله جوابگوی حجم زباله نبوده و منظره نامناسبی را در سطح طرح داشتیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار با بیان اینکه جمع آوری زباله‌ها باید به صورت دو مرحله‌ای انجام شود، یادآور شد: نبود فاضلاب مناسب کنار آبخوری‌ها، شرایط نامطلوب سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها، بدون مجوز بودن فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و ورود حیوانات و سگ‌ها به داخل طرح که منجر به حیوان گزیدگی و منظره نامناسب می‌گردد از دیگر مشکلات طرح دریا است.

فکوری در خاتمه گفت: اگر در انتخاب پیمانکار دقت لازم شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار21 اردبیهشت 98، کدخبر: 98022111061،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین