پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
معاون استاندار ساراتوف فدراسیون روسیه، خواستار راه اندازی گردشگری دریایی و توسعه حمل و نقل و گسترش مبادلات با بندر امیرآباد شد. الکسی ولادیمیر ویچ استرلیکف عصر دوشنبه در بازدید از بندر امیرآباد هدف از این بازدید و سفر را شناساندن توانمندی های دو استان مازندران و سارتف برای توسعه گردشگری و حمل و نقل اعلام کرد و خواستار توسعه بیشتر در این راستا شد. معاون استاندار ساراتف بیان داشت: گردشگری دریایی و توسعه حمل و نقل و گسترش روابط از موارد مهمی است که خواهان آن هستیم.

شعار سال:  الکسی ولادیمیر ویچ استرلیکف عصر دوشنبه در بازدید از بندر امیرآباد هدف از این بازدید و سفر را شناساندن توانمندی های دو استان مازندران و سارتف برای توسعه گردشگری و حمل و نقل اعلام کرد و خواستار توسعه بیشتر در این راستا شد.

معاون استاندار ساراتف بیان داشت: گردشگری دریایی و توسعه حمل و نقل و گسترش روابط از موارد مهمی است که خواهان آن هستیم.

وی گفت: شباهت های بسیاری بین دو استان وجود دارد و از گسترش همکاری های دوجانبه استقبال می کنیم.

مدیر بندر امیراباد گفت: افزایش تنوع کالا و سرمایه گذاری مهمترین نیاز بندر برای مبادلات بیشتر با روسیه است که باید تلاش بیشتری در این بخش انجام شود.

سیاوش رضوانی در حاشیه بازدبد معاون استاندار ساراتف به بندر امیرآباد افزود: ۵۴ تا ۵۷ درصد مراودات کالای ما با روسیه است و مبادلات مناسبی در بین دو استان مازندران و ساراتف و دو کشور ایران و روسیه برقرار است و مشکلی در گمرک و تبادلات بندری نداریم.

وی گفت: حمل و نقل دریایی، گردشگری و کریدور شمال جنوب از موارد مهمی است که روسیه بران تاکید دارد و در سفر معاون استاندار سارتف روسیه هم به این موارد تاکید شده است و باید حمل و نقل کانتینری، حمل گوشت و سرمایه گذاری در بندر افزایش یابد.

این هیئت در نخستین روز از سفرش به مازندران علاوه بر نشست با مدیران دستگاههای اجرایی و بنگاههای اقتصادی و تجاری، با استاندار مازندران نیز دیدار کردند.

بازدید از بندر امیرآباد در شرق مازندران و چند واحد تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه های سفر این هیئت تجاری روسی به استان مازندران بوده است.

استان ساراتف با مساحت ۳۷۸ کیلومتر مربع و حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات را در کشور روسیه دارد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 98، کد خبر: 4703049، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین