پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷
حرف‌های فرماندار سابق عباس‌آباد پس از اظهارات عجیب و خلاف واقع درباره وقوع حادثه برای فرماندار جدید در بیرون سالن و در جمع شرکت کنندگان در این مراسم سبب تحیر همگان شد.
شعار سال:حرف‌های فرماندار سابق عباس‌آباد پس از اظهارات عجیب و خلاف واقع درباره وقوع حادثه برای فرماندار جدید در بیرون سالن و در جمع شرکت کنندگان در این مراسم سبب تحیر همگان شد.
تودیع و معارفه پرحاشیه فرماندار عباس آباد+فیلم
 مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان که قرار بود عصر روز گذشته برگزار شود و بسیاری از مدیران شهرستان‌های نوشهر، چالوس و عباس‌آباد و حومه و نیز خانواده‌ها و اقوام فرماندار جدید و نیز خبرنگاران خود را به محل برگزاری مراسم رسانده بودند.

اما در اقدامی عجیب و غیرمنتظره از سوی فرماندار سابق که پس از ورود به سالن، بلافاصله به پشت تریبون رفت و با اظهارات خلاف واقع خویش که مدعی شده بود «برای فرماندار جدید حادثه‌ای رخ داده و به بیمارستان منتقل شده و بنابراین معارفه کنسل است»، شوک بزرگی به حاضران به ویژه خانواده فرماندار جدید وارد کرد و جو سالن بر هم خورد و همگان به تکاپو افتادند تا از وضعیت حال فرماندار جدید جویا شوند.

در همین حین، حرف‌های عجیب‌ فرماندار سابق عباس‌آباد پس از اظهارات خلاف واقع درباره وقوع حادثه برای فرماندار جدید در بیرون سالن و در جمع شرکت‌کنندگان در این مراسم سبب تحیر همگان شد که متن مکالمه به همراه فیلم را در زیر بخوانید، ببینید و بشنوید.
تعداد بازدید : 10

* متن مکالمه فرماندار سابق با مردم و حاضران در بیرون سالن

یکی از حاضرین خطاب به فرماندار سابق: الان پدر آقای همپا گفتن اتفاقی برای فرزندشان نیفتاده است، این طور که شما گفتید، پدر فرماندار جدید خیلی شاکی و ناراحت شدند و ترسیدند.

پاسخ فرماندار سابق عباس‌آباد: شما اگه دعوت شدی، منم دعوت شدم که از من تودیع بشه.

یکی دیگر از حاضران خطاب به فرماندار سابق: پدرشان ۷۰ سال سن دارد.

پاسخ فرماندار سابق عباس‌آباد: کسی که تحمل نداره، به این جلسات نیاید. من دارم تودیع می‌شم بیشتر باید ناراحت باشم که بعد از گذشت ۱۰ ماه از انتصابم، منو برداشتن، من باید بیشتر ناراحت بشم، آقا اگه کسی تحملش رو نداره، نیاید.

یکی از حاضران: آیا خانواده شما تحمل دارند؟

فرماندار سابق پاسخی نداشت و به سمت خودروی خود حرکت کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:31تیر1398،کدخبر:13980430001159،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین