پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر قانونی جامع و کامل در جهت ارتقای امنیت در سطح جامعه است.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور چهارشنبه شب در رزمایش طلایه‌داران امر به‌ معروف و نهی از منکر استان قم در میدان آستانه حرم مطهر فاطمه معصومه (س) افزود: در همه ابعاد باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مقابله با فساد حمایت شود، در حکومت اسلامی توجیهی برای فساد در جامعه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر درمان بسیاری از آسیب ها و معضلات در جامعه است و هر چه این فریضه الهی توسعه یابد جامعه از آسیب ها مصون تر خواهد شد.

ذوالنور خاطرنشان کرد: در جهت احیای امر به معروف در جامعه دینی باید از مرحله سخن به عمل قدم بگذاریم و جدی تر امر به معروف و نهی از منکر را دنبال نماییم.

وی بیان کرد: سکوت در برابر منکر و بی توجهی به امر به معروف به جامعه خدشه وارد می کند، در این زمینه لازم است قانون جامع امر به‌ معروف و نهی از منکر با حمایت‌های سیاسی، قضایی و اجتماعی به طور کامل اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه نهادها و سازمان ها باید رسالت خود را در احیای امر به معروف در جامعه تحقق بخشند.

وی تصریح کرد: منکر از مصادیق آفات در جامعه دینی به شمار می رود، در این راستا رهبری و مراجع نگرانی خود را از برخی از منکرها در جامعه اعلام کرده اند.

ذوالنور ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به درستی در جامعه احیا و تبیین گردد چهره جامعه را تغییر خواهد داد.

وی گفت: همه باید ابتدا از خود شروع کنند ما امیدواریم در این فریضه الهی شرمنده سید الشهداء و اهل بیت (ع) نباشیم.

خاطرنشان می شود این رزمایش با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم و پلیس امنیت اخلاقی استان قم برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1396، کدخبر: 615760 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
امر به معروف و نهی از منکر تو دین ما خیلی تاکید شده اما تو جامعه ما کمرنگ شده چون مردم اون رو دخالت تو زندگی همدیگه میدونن .ن
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
امربه معروف باعث بهبود رفتار شخصی و اجتماعی میشه ولی باید شخصی که میخواد اتکا رو انجام به روش درست امر به معروف رو هم بلد باشه تا نتیجه عکس نده .ن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
تو این دوره مردم انتقاد پذیریشون کم شده خب طبیعیه که امریه معروف و نهی از منکر هم کمرنگ بشه. ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین