پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام و تهدیدهای آن گفت:دولت باید در این زمینه به صورت جدی و فوری موضع گیری کرده و به آن عمل کند نه اینکه فقط مصاحبه انجام دهد و به آن عمل نکند.

شعار سال: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام و تهدیدهای آن اظهار داشت: دولت باید در این زمینه به صورت جدی و فوری موضع گیری کرده و به آن عمل کند نه اینکه فقط مصاحبه انجام دهد و به آن عمل نکند.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به صورت تمام وقت اقدامات و موضع گیری های آمریکا را رصد می کند و در همین خصوص جلساتی با ظریف و عراقچی برگزار کردیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات متقابل ایران در مقابل بدعهدی آمریکایی ها بیان داشت: این اقدامات بستگی به اقدام آمریکایی ها دارد؛ در بعضی مواقع آنها فقط حرف می زنند که متقابلا ما هم باید با حرف جواب آنها را بدهیم اما اگر آنها دست به اقدام جدیدی بزنند با اقدامات متقابل پاسخ می دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به قانون اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در مقابل طرف های مذاکره کننده گفت: این قانون مصوب مهرماه سال 94 در مجلس است که مجلس شورای اسلامی جای هیچ گونه ابهامی برای آن نگذاشته و بسیار جامع است.

وی اضافه کرد:شورای عالی امنیت ملی مشرف بر همه اوضاع است و می تواند با توجه به شرایطی که پیش می آید تصمیم بگیرد؛ بنابراین دست جمهوری اسلامی در همه ابعاد برای انجام اقدام متقابل باز است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کد مطلب: 1045842:www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین