پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود،تاکید کرد: باید نسبت به آینده مقاومت اسلامی در منطقه خوشبین باشیم.

شعار سال: علی مطهری با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و ضرورت توجه و اهمیت یافتن مسئله فلسطین با توجه وضعیت جدید منطقه و انتخاب ترامپ اظهار داشت:به طور کلی، ضرورت مسئله فلسطین روشن است ولی در شرایط امروز این ضرورت مضاعف شده و افزایش پیدا کرده است که یکی از این شرایط در گیری هایی است که میان گروههای مختلف در منطقه خاورمیانه و بین خود مسلمانان ایجاد شده و باعث شده مسئله فلسطین تا حدودی فراموش شود.

*ترامپ حمایت بیشتری از رژیم صهیونیستی می کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از دلایل مضاعف شدن اهمیت توجه به موضوع فلسطین را روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا عنوان کرد و افزود: به نظر می رسد که ترامپ حمایت بیشتری از رژیم صهیونیستی می کند.

*برگزاری کنفرانس فلسطین اقدام لازمی است

مطهری با بیان اینکه برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تدبیر خوب و اقدام لازمی بوده است، ادامه داد: باید از مبتکران و برگزار کنندگان این کنفرانس تشکر کرد چراکه مسئله فلسطین نباید به فراموشس سپره شود و این مسئله به عنوان یک آرمان اسلامی باید تا آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف زنده بماند.

*حمایت رژیم صهیونیستی از داعش روشن است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت رژیم صهیونیستی از گروه های تکفیری و تروریستی همچون داعش با هدف درگیر کردن منطقه و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین خاطرنشان کرد: اگر چه رژیم صهیونیستی در ظاهر ادعا می کند که ضد داعش است اما در عمل و با هدف هایی که دنبال می کند روشن است که یا در پشت پرده با این گروه ها همکاری دارد و یا اینکه داعش از روی جهل و نادانی ابزار و وسیله ای در دست صهیونیست ها و آمریکا شده است.

*ایران در منطقه دست بالا را دارد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در خصوص پیش بینی خود از آینده منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در منطقه دست بالا را دارد و توفیقاتی پیداکرده است و پس از پیروزی حلب و توفیقاتی که در مبارزه با تروریست ها در عراق پیدا شده، جبهه مقاومت پیشرفت خوبی داشته و از این رو، باید نسبت به آینده مقاومت اسلامی در منطقه خوشبین بود.

گفتنی است؛ ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از امروز سوم اسفندماه در محل سالن اجلاس سران با شعار «همه با هم، حمایت از فلسطین» آغاز به کار کرده و تا فردا چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کد مطلب: ۳۰۷۱۳۰:www. fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین