پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
استاندار سمنان از فرهنگ‌سازی در حوزه اقامه نماز به عنوان یک عامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور نام برد.

شعار سال: محمدرضا خباز در شورای فرهنگ عمومی این استان که با حضور صالحی معاون وزیر و نماینده و عضو ناظر شورای فرهنگ عمومی کشور در سمنان برگزار شد اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در ایران نیازمند بررسی موشکافانه و عمیق‌تر هستند .

وی با اشاره به وظایف مسئولان در این بخش، خاطرنشان کردک مسئولان امر باید برای برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی راهکار عملیاتی پیدا و در این حوزه بیشتر کار عملیاتی انجام دهند.

استاندار سمنان بر ضرورت یافتن راهکارهای مناسب و متناسب برای رفع معضلات مبتلابه جامعه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در استان سمنان وضعیت آسیب‌های اجتماعی بهتر است اما با این وجود در این استان نیز نیازمند کار جدی‌تر هستیم.

وی یادآور شد: جلسات بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان به طور مرتب و ادواری و هر شش ماه یک‌بار با حضور همه مسئولان مرتبط برگزار می‌شود.

خباز با اشاره به نقش نماز به عنوان یک فریضه الهی در کاهش آسیب‌ها اضافه کرد: معمولا آنها که به فریضه نماز دقت و توجه کمتری نشان می‌دهند عموما در مشغله‌های فکری، ذهنی و کاری آنها هم بیشتر می‌شود.

وی رفع آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مهم رهبری معظم انقلاب برشمرد و گفت: رهبری انقلاب در سال‌های گذشته به کرات به این مهم پرداخته و بر رفع آن تاکید فرمودند.

استاندار سمنان، از کم‌توجهی به روح نماز به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش آسیب‌ها نام برد و گفت: وجود برخی آسیب‌های اجتماعی زیبنده جامعه ما نیست لذا با گفتمان‌سازی در حوزه فرهنگ عمومی می‌توان به کاهش این آسیب‌ها کمک کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان سمنان، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-2992-5:www.semnan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین