پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
استاندار سمنان گفت : دکتر روحانی در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد قاطع ، با درایت و با تدبیر سخن گفت و از حیثیت ایران اسلامی دفاع کرد.

شعار سال: محمدرضا خباز با بیان این که دولت تدبیر و امید اعتبار نظام جمهوری اسلامی را که به واسطه تحریم های ناجوانمردانه پایمال شده بود را به کشور بازگرداند، افزود : دکتر روحانی در این سخنرانی از همکاری بین المللی به حق ایران اسلامی برای افزایش صلح منطقه ای و جهانی سخن گفت و با لحنی مدبرانه از حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
وی خاطرنشان کرد : ایران اسلامی در چهار سال گذشته موضع تدبیر و خردورزی را تا حد توان در نظام بین المللی گسترش داد و اعتدال دکتر روحانی برای ایران اسلامی اعتماد سازاست.
خباز تصریح کرد : محور عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان پیروی از منویات رهبر انقلاب است و دولت دوازدهم برای تحقق آرمان امام خامنه ای در رابطه با اقتصاد مقاومتی تلاشمی کند.
استاندار سمنان با بیان این که یاوه گویی های رئیس جهوری آمریکا نمی تواند آسیبی به همکاری قدرت های جهانی با ایران اسلامی وارد کند، گفت : با رهبری حکیمانه فرمانده کل قوا توطئه های دشمنان نظام خنثی می شود.
وی اضافه کرد : ایران اسلامی همواره با درایت و توانمندی با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اداره شد و در دولت دوازدهم هم با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور افزایش می یابد.
خباز ادامه داد : اقتصاد ایران در سه ماه اول امسال رشد اقتصاد 6 درصد را تجربه کرده است و با اتحاد و همدلی مردم و مسوولان در چهار سال آینده متوسط آمار بیکار در ایران اسلامی کاهش چشمگیری می یابد.
وی خاطرنشان کرد : سمنان همانند استان های دیگر کشور با برگزاری همایش های اقتصادی متنوع درصدد افزایش اشتغال در منطقه است و در آبانماه امسال بیش از 300 سرمایه گذار ایرانی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی به سمنان سفر می کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد : زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی در این استان آماده است و باید با همدلی مسوولان استان برای رونق کسب وکار در سمنان گام برداشت.
استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 2 مهر 1396، کد مطلب:82674935 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین