پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
امام جمعه بیرجند گفت: برای پایداری انقلاب اسلامی باید اصول انقلاب را مدنظر قرار دهیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین «علی رضایی بیرجندی» ظهر امروز(جمعه 22 بهمن‌ماه) در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ما باید انقلابی بمانیم تا این پرچم را به‌وسیله رهبرمان به دست ولی‌الله اعظم بدهیم.

وی ادامه داد: برای پایداری انقلاب اسلامی باید اصول انقلاب را مدنظر قرار دهیم و انسان‌های ایثارگر، انقلابی، عالم انجام امور را بر عهده بگیرند و اگر این افراد کنار زده شوند، انسان‌های ناهنجار روی کار می‌آیند و جامعه آسیب می‌بیند.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: یادآوری ایام، جلسات و راهپیمایی‌ها برای تذکر مبتنی بر عمل است تا بتوانیم سعادت و شکوفایی بشر را فراهم کنیم.

رضایی با تأکید بر رعایت اصول انقلاب در راستای پایداری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اصل حاکمیت خدا یکی از این اصول است که باید خدا را ناظر بر همه امور بدانیم و توجه داشته باشیم که عالم محضر خدا است.

وی، منع فساد در زمین را دومین اصل انقلاب برشمرد و افزود: ما مسئول ساختن، رشد کردن، حقایق ناب اسلام هستیم و اگر نتوانیم نظام و تمدن اسلامی را بسازیم دچار خسران می‌شویم.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: اقدامات و برنامه‌های ما باید در راستای ساختن، رشد دادن و عدم فساد در اسلام باشد، چون ما در برابر این اصل مسئول هستیم.

رضایی بر سازندگی و آبادانی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: اصل نفی ضرر و اضرار از دیگر اصول اسلام است که در این اصل نباید به مال مردم ضرر برسانیم و اضرار یعنی نباید از حق خود سوءاستفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در این اصل طبق آیات قرآن و روایات مادران و پدران از ضرر رساندن به فرزندانشان نهی شده‌اند و ضرر زدن هر کسی به دیگری، ممنوع و ناروا است.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: در برابر همه ظالمان باید بایستیم و محرومان از محرومیت خارج شوند در غیر اینصورت نمی‌توانیم پاسخ امام شهدا را بدهیم.

رضایی با بیان این‌که اگر اصول را مراعات نکنیم ضرر می‌بینیم، خاطرنشان کرد: باید با همت و درایت خود کاری کنیم که هیچ‌گاه استکبار سرش را بلند نکند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 95112215341: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین