پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مشکل تأمین آب روستای شوشود با اداره‌کل آبفای روستایی مطرح شده و جزو برنامه‌های سال جاری این اداره‌کل قرار دارد و امیدواریم مسؤولان به وعده خود عمل کنند.
شعارسال: درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی روز گذشته در دیدار صمیمی با مردم روستای شوشود با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهارداشت: از قرآنی که در آن امام علی(ع) و اهل بیت(ع) نباشد، خوارج و داعش بوجود می‌آید.

وی با بیان اینکه برخی از گروه‌ها به اسم قرآن جنایات انجام می‌دهند، گفت: وظیفه ما در زمانیکه امام معصوم در غیبت هستند، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت بیرجند با تشکر از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دولت هر چند که می‌تواند برای مردم تلاش کند.

عبادی ادامه داد: مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند، آیا حاضرند که در کنار مردم خشکسالی زده زندگی کنند؟

وی با بیان اینکه روستای شوشود از جمعیت قابل توجه جوانان با شور و نشاط برخوردار است، اذعان داشت: مردم روستا با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم دولت برای تحقق خواسته‌های مردم تلاش کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین خواسته مردم روستای شوشود و دیگر روستاهای استان را تأمین آب دانست و تأکید کرد: مشکل تأمین آب روستای شوشود با اداره کل آبفای روستایی مطرح شد و جزو برنامه‌های سال جاری این اداره کل قرار دارد و امیدواریم مسؤولان به وعده خود عمل کنند.

فرماندار بیرجند با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام علی(ع) اظهارداشت: مشکلاتی که توسط دهیار و مردم مطرح شد، پیگیری می‌شود.

علی ناصری با بیان اینکه مشکل اساسی این روستا تأمین آب شرب است، گفت: تلاش داریم تا زمانیکه خط انتقال آب به این روستا انجام می‌شود، آبرسانی سیار با توجه به جمعیت پیگیری شود.

وی با اشاره به خواسته اهالی روستا در زمینه تعطیلی فعالیت برداشت سنگ در روستا، تصریح کرد: از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خواهیم خواست تا این درخواست مردم کارشناسی شود و براساس اعلام نظر کارشناسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرماندار بیرجند افزود: برای مسائل منابع طبیعی و پوشش دیجیتال صدا و سیما بررسی و کمک خواهیم کرد تا خواسته مردم تحقق یابد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار خازنی دهیار روستای شوشود طی گزارشی با بیان مشکلات مردم این منطقه پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ٥٠٠ نفر در این روستا ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دو مدرسه در این روستا فعال است، افزود: مهم‌ترین خواسته مردم توجه مسؤولان به تأمین آب روستا است؛ و مقدار آب کنونی نیز غیر قابل مصرف بوده و اداره بهداشت حتی برای مصارف شست‌و‌‌شو نیز ممنوع اعلام کرده است.

دهیار روستای شوشود با بیان اینکه استاندار قول احداث سالن ورزشی را دادند، گفت: تاکنون هیچ اقدامی برای این وعده صورت نگرفته است.

خازنی مشکلات این روستا را حاد اعلام کرد و خواستار پیگیری مسؤولان برای موضوعاتی همچون تصرف زمین‌ها توسط منابع طبیعی، برداشت بی‌رویه سنگ معدنی و بیکاری جوانان شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: یکشنبه 6 تیر 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۰۴۰۶۰۰۰۳۷۵، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین