پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خواستار برخورد جدی با منشاء تخلفات در تصرف زمین و تجاوز به حریم دریا شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در دوازدهمین هم‌اندیشی شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: من در جایگاهی که داشتم وقوع تخلفات زیادی را طی سال‌ها متذکر شدم که گاها از سوی دست‌اندرکاران وقت مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفت.

وی افزود: در برخورد با تخلفات با خودداری از واگذاری انشعاب آب و برق مشکل حل نمی‌شود بلکه در این زمینه باید ریشه را خشکاند و در این راه هر مسؤولی هم کم‌کاری کرده است باید با او برخورد کرد.

امام جمعه بندرعباس همچنین به رسمی کردن برخی تخلفات اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی تخلفات از کمیسیون ماده پنج شکل می‌گیرد و این کمیسیون نباید مجوزهای بی‌مورد صادر کند.

آیت‌الله نعیم آبادی، به مجوز ساخت بازار ماهی فروشی در حریم ساحل اشاره کرد و گفت: کمیسیون ماده پنج حق ندارد مجوز ساخت و ساز در حریم دریا را بدهد و در این زمینه فقط هیات وزیران می‌تواند ورود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد، اگر طی سال‌های گذشته تجاوز به حریم دریا را متذکر نمی‌شدم، بندرعباس امروز ساحل نداشت و در این زمینه از دستگاه قضایی باید قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته استاندار وقت بر خلاف قانون، کلنگ طرحی را زد که تخلف بود و این از نظر عموم مشارکت در امر خلاف است و باید با آن برخورد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24دی1395، کدخبر: 13951024000026: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
تجاوز به دریا چه صیغه ایه دیگه. مگه فرد عادی می تونه؟ اگعه باشه شبه دولتی است یا دولتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین