پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار در یک اقدام فوری و به موقع از تخریب سواحل شرقی این شهرستان ممانعت کرد.

شعار سال: دکتر نیره پورملایی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار در بازدید از منطقه ساحلی شرق چابهار، با اقدام به موقع از تخریب منطقه کوهستانی و صخره‌ای منطقه کچو که توسط پیمانکار وابسته به یکی از ارگان‌های دولتی در حال انجام بود، جلوگیری کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: بدلیل موقعیت خاص شهرستان چابهار و وجود سواحل بکر و جاذبه های طبیعی منحصربفرد ساحلی و نیز زیستگاه‌های حساس در خط ساحلی، پایش منطقه و سواحل بصورت مستمر توسط یگان حفاظت محیط زیست چابهار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پایش میکروبی سواحل، بازدید و مراقبت از مناطق لانه سازی لاک پشت‌های دریایی، بازدید از اسکله‌های صیادی، نظارت بر ساخت و ساز موج شکن‌های چند منظوره، مونیتورینگ مناطق مرجانی و ... از اهم فعالیت های اداره حفاظت محیط زیست چابهار است.

پورملایی خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت محیط زیست در کارگروه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی، انجام گشت‌های مداوم و دورهای از سواحل در کنار سایر وظایف ذاتی این سازمان از اهم برنامه‌ها و یکی از اولویت‌های خاص این اداره کل است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 تیر 1394، کد مطلب: 96041910138:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین