پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر وامید 15 کیلومتر از حریم ساحل 388 کیلومتری خزر در حوزه استحفاظی این استان آزادسازی شد.

شعار سال: علیرضا یونسی رستمی روز دوشنبه همراهی و همگامی دستگاه های اجرایی و قضایی را عامل اصلی در تسریع در آزادسازی این حریم اعلام کرد.

وی افزود : درحالی این میزان از ساحل خزر در دولت تدبیر و امید آزاد سازی شده است که این فضا چندین سال در تملک افراد حقیقی بخش خصوصی قرار داشته است.

به گفته وی بیشتر آزاد سازی حریم ساحل مربوط به غرب استان مازندران در شهرستان نوشهر، نور و چالوس بود.

* توقف ساخت و سازهای غیرمجاز درساحل

یونسی اظهارداشت: با نظارت دستگاه های اجرایی متولی و برخورد قاطع دستگاه قضایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در ساحل خزر در مازندران در دولت یازدهم به صفررسید.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی نیز با هرگونه ساخت و سازغیر مجاز در ساحل خزر در مازندران برخورد قاطع می شود و این سواحل برای بهره گیری مردم نگهداری می شود.

*عقب نشینی پلاژهای دولتی پشت خط 60 متری ساحل

معاون استاندارمازندران گفت که تمام پلاژ های دولتی که در حاشیه دریای خزر در این استان احداث شده بود در صورت استقرار در 60 متری ساحل تخریب می شود.

یونسی اظهارداشت : طبق قانون تمام ساخت و سازها باید از حریم 60 متری ساحل خزر آزادسازی شود که این کار در مورد تمام تاسیسات دولتی و غیر دولتی اجرایی شد.

وی یادآور شد : قانون باید در مورد تمام تاسیسات غیرقانونی اجرایی شود و این کار نیز در مازندران از بدو روی کارآمدن کارگزاران دولت یازدهم اجرایی شد.

مازندران 338 کیلومتر ساحل خزر دارد که براساس بررسی 70 درصد از مسافرانی که به این خطه شمال کشور سفر می کنند، وجود ساحل را علت اصلی انتخاب این استان به عنوان مقصد سفر اعلام کردند.

در نوروز سال جاری 11 میلیون نفرشب مسافر به مازندران سفر کردند و حداقل 48 ساعت در این خطه شمال کشور اقامت داشتند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطلب: 82569695:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین