پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
مدیر اموراراضی استان تهران اعلام كرد: باحمايت رييس سازمان جهادكشاورزي و مسوولان قضايي و انتظامي در دوماهه گذشته۵۳۵ ساخت و سازغيرمجاز در استان قلع و قمع و ١٣٩هکتار از اراضی کشاورزی به چرخه توليد بازگشت.

شعار سال: رضا دوستی ایرانی اظهار داشت: در دو ماهه گذشته با حمایت ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی و همت مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، همکاری موثر شورای حفظ حقوق بیت المال، مراجع قضایی و انتظامی استان تهران، در ۱۵شهرستان، اراضی کشاورزی که سابقا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده بود، پیرو احکام و دستورات قضایی، قلع و قمع و به حالت کشاورزی عودت داده شد.

مدير امور اراضي تهران افزود: در شهرستان تهران ۱۰ مورد به مساحت ۱.۵هکتار ،در شهرستان قدس پنج مورد به مساحت ۰.۲۳۲۵هکتار، در شهرستان اسلام شهر ۵۸ مورد به مساحت ۹.۹ هکتار، در شهرستان دماوند ۴۰ مورد به مساحت ۵.۸ هکتار ،در شهرستان پاکدشت ۱۰۰ مورد به مساحت ۶۵ هکتار ، در شهرستان فیروزکوه ۹ مورد به مساحت ۳۱۰ متر مربع ،در شهرستان ملارد ۴۴مورد به مساحت ۶.۷ هکتار ، در شهرستان پردیس ۴۰ مورد به مساحت هشت هکتار ، در شهرستان بهارستان ۱۵ مورد به مساحت ۱.۸ هکتار، در شهرستان ری ۴ مورد به مساحت سه هکتار ، در شهرستان ورامین سه مورد به مساحت ۳۱۲ متر مربع ،در شهرستان پیشوا چهار مورد به مساحت ۲۴۰ متر مربع، در شهرستان شمیرانات ۵۹ مورد به مساحت ۸.۳ هکتار ، در شهرستان شهریار ۷۷ مورد به مساحت ۹.۱ هکتار و در شهرستان رباط کریم ۶۷ مورد به مساحت ۱۹.۵ هکتار از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت .

دوستي ايراني تاکید کرد: در اجرای مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تعامل بسیار خوبی بین سازمان جهاد کشاورزی و مراجع قضایی و انتظامی وجود دارد و با متخلفین تغییر کاربری غیر مجاز و زمین خواران با قاطعیت برخورد خواهد شد و حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در اولویت برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان امور اراضی کشور است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان اراضی کشور، تاریخ انتشار 13 مرداد 96، کدمطلب: -:www. laoi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین