پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: به منظور حفظ اراضی ، حدود 10 مورد دیوارکشی غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس تخریب شد.

شعار سال: محرمعلی اسدزاده روز سه شنبه افزود: با دستور دادستان شهرستان فردیس و در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی 30 هزار متر مربع اراضی کشاورزی که به صورت قطعه بندی تغییر کاربری شده داده بود با حضور نماینده دادستان ،یگان امداد نیروی انتظامی و جهادکشاورزی قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی این شهرستان برای تامین امنیت غذایی مردم و حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و باغی با متخلفان و عوامل تغییرکاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی به شدت برخورد می کند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از تمامی مالکین زمین های کشاورزی خواست تا قبل از هرگونه تغییر کاربری، برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی به این اداره مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 مهر 96، کد مطلب: 82677828، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین