پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۲۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان یکپارچه‌سازی شده است.

شعارسال: منصور رضوانی جلال بااشاره به طرح تجمیع اراضی کشاورزی در همدان و با بیان اینکه یکپارچه سازی اراضی باید با اعتبارات استانی انجام شود، عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان همدان یکپارچه‌سازی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در نهاوند کشاورزان همکاری خوبی برای یکپارچه‌سازی اراضی دارند، عنوان کرد: حدود ۲۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان یکپارچه‌سازی انجام شده و برای اراضی خرد استان برنامه ریزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آب برای بخش کشاورزی هم آب و هم نان است، افزود: کشاورزان با حساسیت و دقت از آب بهره می‌برند چراکه باید با آب کمتر محصول بیشتری تولید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مکانیزه کردن تولید پرداخت کرده است، ادامه داد: ۲۷۰ میلیارد تومان در استان همدان برای مکانیزه کردن تسهیلات در مدت ۵ سال پرداخت شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17مرداد1396، کدخبر: 4050950 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین