پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از اعاده به حالت اولیه دو مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی روستاهای سلوک و چراغچی و یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در گنجینه کتاب این شهرستان خبر داد.

شعار سال : "اسماعیل کریمی اصل" با بیان اینکه در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی این مدیریت جهت تحقق اهداف مذکور، پرونده های تغییر کاربری‌های غیرمجاز را پس از تشکیل و تکمیل به دادگستری این شهرستان ارسال و پس از دستور قضایی مبنی بر اعمال ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نمایندگان مدیریت جهادکشاورزی، نماینده دادستانی و نیروهای ویژه انتظامی موارد مذکور طبق احکام قضایی تخریب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهادکشاورزی جرم بوده و طبق قانون با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.

کریمی اصل با اشاره به ماده هشت قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی که در صورت ارایه هرگونه خدمات آب و برق و گاز و غیره تخلف بوده، بنابراین در این خصوص پیشگیری با آگاه سازی و اطلاع رسانی و جلوگیری به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز را یکی از اولویت‌های جهادکشاورزی دانست و از عموم مردم خواست در راستای حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی با مدیریت جهادکشاورزی همکاری کرده و بدون اخذ مجوز از هرگونه تغییرکاربری خودداری نمایند و در صورت مشاهده مراتب را به جهادکشاورزی و یا به سامانه 131 اعلام کنند.

لازم به ذکر است؛ طی سال‌جاری شش مورد قلع و قمع در این شهرستان انجام شده و تعداد چهار مورد پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به دادگاه ارسال شده که پس از صدور دستور قضایی قلع و قمع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبرگزاري ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 24 آبان 1394 کد مطلب : 948-26014-5 www.tabriz.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین