پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۶۶۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
شهردار اوشان، فشم، میگون با بیان این که ساخت ویلای مجلل منطقه اوشان بیش از چهار سال زمان برده است، گفت: اگر ساخت این ویلا غیرقانونی بود، چرا دستگاه های مختلف ساکت بودند.

شعار سال: مسعود کرمزاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در مورد برخی مطالب عنوان شده در رسانه ها با موضوع ساخت ساز غیر مجاز در اراضی این منطقه گفت: چند روز قبل رسانه های مختلف اقدام به انتشار گزارشی در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی منابع طبیعی بخش رودبارقصران منتشر کردند.

شهردار اوشان، فشم، میگون ادامه داد: در این گزارش به نوعی نوک پیکان به سمت شهرداری اوشان فشم میگون بود، در حالی که باید به عرض برسانم طبق اسناد موجود در شهرداری برای شش مورد از هشت پلاک ثبتی مشابه داخل محدوده، در سال ۱۳۸۸ پروانه ساخت و متعاقبا عدم خلاف نیز صادر شده است، اما پس از یک دهه، اخیرا اداره منابع طبیعی در مراجع قضایی علیه مالک طرح شکایت کرده است، که در مرحله رسیدگی است.

کرمزاده گفت: این در حالی است، که تا این لحظه هیچگونه حکمی از سوی مراجع قضایی مبنی بر قلع و قمع و یا پیشگیری از صدور عدم خلاف و پایان کار به این مجموعه (شهرداری) ابلاغ نشده است.

وی افزود: از طرفی سوال این جا است، که اگر قرار بود به جای بنای احداث شده، ماکت هم ساخته شود، چیزی بالغ بر چهار سال زمان لازم بود و اگر احداث این بنا غیرقانونی صورت گرفته است، چگونه ارگان ها وسازمان های مختلف در طول سال های اخیر به این ساخت و ساز واکنش نشان ندادند.

وی گفت: بنابراین شایسته است همگی به قانون تمکین کنیم و اگر تخلفی در ساخت و ساز صورت گرفته است، اجازه دهیم در این میان قانون تکلیف را مشخص کند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 آبان 97، کد مطلب: 4446909:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین