پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۵۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران با بیان اینکه در حال تامین منابع برای تخریب هتل آرینا در منطقه شمیرانات هستیم، از تشکیل کمیته‌های نظارت و بازرسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.
شعار سال: استاندار تهران با بیان اینکه در حال تامین منابع برای تخریب هتل آرینا در منطقه شمیرانات هستیم، از تشکیل کمیته‌های نظارت و بازرسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

انوشیروان محسنی‌بندپی (استاندار تهران) درباره ساخت‌و سازهای غیرمجاز در منطقه لواسانات گفت: در خصوص بناها و ساختمان‌هایی که ساخته شده، قطع به یقین سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هم جهاد کشاورزی و هم کمیته نظارت و پایش استانداری فعال شده‌اند تا از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنند و به جایی نرسیم که مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تخریب شویم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تخریب هتل آرینا ۲ میلیارد تومان پول لازم داریم و باید این منابع را تامین کنیم تا ساخت و ساز خلافی را که انجام داده است، تخریب کنیم. البته ما در حال تامین منابع برای تخریب آن هستیم، از اینکه ۳ طبقه این هتل تخریب خواهد شد، شک نکنید.

بندپی تصریح کرد: معتقدم باید شرایطی را فراهم کنیم تا از طریق کاداستری که سازمان ثبت اسناد کشور متعهد به انجام آن شده است و همچنین از طریق تیم نظارت و بازرسی‌مان از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در هرجایی که منابع شخصی و ملی باشد و قانون تغییر کاربری آن را مجاز ندانسته، جلوگیری کنیم و با تخلفات برخورد قانونی کرده و اعمال قانون کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر اکیپ‌های نظارت و ارزیابی فعال شده و مصوبات تغییر کاربری در کمیسیون‌های استانداری نیز در حال بررسی است و به شهرداران تاکید کردیم که هیچگونه تغییر کاربری را نپذیرند، مگر در صورتی که در جهاد کشاورزی سیکل قانونی خود را طی کرده باشد و در غیراینصورت از ساخت‌وساز جلوگیری کنند تا ما با یک اقدام انجام شده مواجه نشویم که بعدا نیاز به حکم قضایی و تخریب داشته باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:16مرداد1398،کدخبر:795426،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
در خصوص بناها و ساختمان‌هایی که ساخته شده، قطع به یقین سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین