پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان بعد از اخذ دستور قضايي ، تخریب و قلع و قمع شد.
شعارسال: به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بیژن لطفی اظهار کرد، جهاد کشاورزی استان با همكاری اكيپ‌های ده گردي مراكز ترويج و خدمات جهاد كشاورزی تابعه به طور مداوم در حال رصد اراضی کشاورزی منطقه است که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قاطعانه با متخلفان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این واحد ساختمانی تخریب شده در 3 طبقه به متراژ 293 مترمربع واقع در روستای قاضی کلایه است که با بکارگیری ادوات سنگین اعم از پیکور قلع و قمع شد.
لطفی تصریح کرد: عملیات تخریب این بنای غیرمجاز ساخته شده در اراضی کشاورزی به علت استحکام بنای احداثی در دو روز متوالی انجام شد.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آبیک تصریح کرد: در حال حاضر يكي از مهم‌ترين چالش‌های فرآروی بخش كشاورزی، تغيير كاربری بی رويه اراضی است كه گستردگی و روند رو به رشد اين پديده نامطلوب به حدی است كه در دهه‌های اخير بخش قابل توجهی از اراضی مرغوب كشاورزی از گردونه توليد خارج شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا استان قزوین، تاریخ سه شنبه 26 آبان 1394، کد مطلب: 5-12190-948، www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین