پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: راندمان تولید در واحد سطح را تنها با به‌کارگیری دانش و علم نوین در بخش کشاورزی و آبیاری می‌توان افزایش داد که این امر باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

شعار سال : نیازعلی ابراهیمی‌پاک در آیین تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران برتر بخش کشاورزی شهرستان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در زمینه تولید محصولات کشاورزی از ظرفیت مطلوبی برخوردار است که این ظرفیت باید در راستای رونق اقتصادی و افزایش صادرات به کارگیری شود.

وی بیان کرد: راندمان تولید در واحد سطح را تنها با به‌کارگیری دانش و علم نوین در بخش کشاورزی و آبیاری می‌توان افزایش داد که این امر باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: به منظور توسعه کشاورزی باید مدیریت مزرعه در استان ایجاد شده و با استفاده از دانش نوین و نهاده‌های کشاورزی پیشرفته در جهت توسعه تولید محصولات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

ابراهیمی‌پاک با بیان این مطلب که تامین امنیت غذایی شهروندان از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی به شمار می‌رود، ادامه داد: تامین امنیت غذایی شهروندان و عرضه محصولات سالم و ارگانیک از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی بوده که باید امکانات لازم در زمینه تحقق این برنامه‌ها و اهداف فراهم شود.

وی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی باید تبیین و نهادینه شده و کشاورزان و مسئولان جهاد کشاورزی در جهت تحقق اهداف تعیین شده اقدامات لازم را انجام داده و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ نشرخبر : 06 دی 1394 کد مطلب : 954989 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین