پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعد از برجام قراردادهای ایران با کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای اروپایی در بخش کشاورزی امضا شد.

شعارسال : خلیل آقایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بعد از مذاکرات ایران و 1+5 خیل عظیم هیئت‌های خارجی برای عقد قرارداد با ایران در زمینه‌های مختلف افزایش یافته است که بخش کشاورزی ایران نیز مورد توجه ویژه هیئت خارجی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و روسیه علاقه زیادی به همکاری دو‌ جانبه با کشور ایران در بخش کشاورزی دارند، بیان کرد: هیئت ایرانی نیز با تمام توان درصدد است با همکاری مناسب توسعه کشور در بخش کشاورزی را رقم بزند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی افزود: بعد از مذاکرات 1+5 در کشور علاوه بر حضور هیئت‌های خارجی در ایران وزیر جهاد کشاورزی نیز به همراه هیئتی به کشورهای اروپایی سفر کرده و در این زمینه مذاکرات بسیار خوبی بین ایران و این کشورها انجام شده است.

آقایی با بیان اینکه هیئت ایرانی در مذاکره با تجار و هیئت خارجی با جدیت وارد عمل شده است، گفت: هدف ما از این مذاکرات توسعه بخش کشاورزی و درآمدزایی برای کشاورزان است و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بسیاری از محصولات کشاورزی ایران مشتریان ویژه‌ای در کشورهای اروپایی دارد که نشان از توانمندی کشاورزان منطقه بوده و ما نیز با استفاده از فناوری‌های نوین و دانش‌های جدید درصدد توسعه بخش کشاورزی هستیم.

معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: قرارداد ایران با کشورهای اروپایی در بخش کشاورزی و حوزه‌های مختلف آموزش، صادرات، فناوری‌های نوین کشاورزی است که با وجود این قراردادها آینده بسیار روشنی برای اقتصاد ایران در تمام بخش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری "تسنیم ، تاریخ انتشار دوشنبه 02 آذر 1394 ، کد مطلب : 923875 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین