پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت اصلاح آمار و اطلاعات به عنوان پایه کار در کشور گفت: متاسفانه آمار و اطلاعات که پایه کار و تصمیم‌گیری‌ها در کشور و استان اردبیل است قابل اتکا نیست.

شعار سال: فهیمی در جلسه هماهنگی اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک در استانداری اردبیل با بیان این مطلب گفت: در کشور ما جمعیت شهرها بر اساس مزیت نسبی مکان‌ها اغلب در حاشیه رودخانه‌ها و در جوار دشت‌ها شکل گرفته بود که این حرکت در 50 سال اخیر به نوعی تغییر پیدا کرده است.

وی یادآور شد: ما به نوعی مشمول ضرب‌الامثل «نان خودمان را آجر کردیم» قرار گرفتیم چرا که اکثر دشت‌های ما امروز به خانه‌سازی و توسعه بی‌رویه گرفتار شدند به طوری که ما علاوه بر زمین‌خواری به کوه‌خواری نیز گرفتار آمده‌ایم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید در قالب سامانه سیماک تلاش می‌کند تا به نوعی جلوی ساخت و سازها و توسعه ناپایدار شهرها را بگیرد که در این راستا باید کار را به درستی و با توانمندسازی افراد انجام دهیم.

فهیمی یادآور شد: در سطح ملی و استانی با توانمندسازی نیروها و آگاه‌سازی عموم مردم اتفاق بیفتد چرا که بدون توانمندسازی چنین پروژه‌هایی اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت زمانبندی در اجرای این پروژه‌ را یادآور شد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا طرح سیماک را در استان با همکاری 28 دستگاه اجرایی به خوبی و به شایستگی به پیش ببریم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-1391-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین