پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان یزد گفت: گزارشی در خصوص کوه‌خواری در روستای ده‌بالا به ما ارسال نشده است.

شعار سال: مهدی توکلی با اشاره به اینکه ما وظیفه خود را در زمینه پیگیری و نظارت بر جریانات کوه خواری به‌خوبی ایفا کرده‌ایم، گفت: گشت زنی و نظارت توسط افراد ما صورت می‌گیرد و متعاقباً تخلفات به دادگستری گزارش داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: واگذاری‌ها توسط امور اراضی و همچنین دادگستری طبق ماده 34 صورت می‌گیرد. در خصوص کوه خواری در منطقه ده بالا گزارشی به ما ارسال نشده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان بابیان اینکه مستثنیات و واگذاری‌هایی که صورت می‌گیرد از دست ما خارج بوده و ملک شخصی افراد محسوب می‌شود، تصریح کرد: واگذاری‌ها در اصل به‌صورت قانونی نباید صورت گیرد ولی با مجوزهایی که صادر می‌شود پیگیری این اراضی از دست ما خارج می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با عنوان اینکه در صورت نداشتن مجوز پیگیری و توقیف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مردم می‌توانند با مشاهده تخلفات در زمینه کوه خواری و زمین‌خواری با شماره‌گیری شبانه‌روزی 1504 به مسئولین اطلاع داده و پیگیری‌ها صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 13960804000617:www.yazd.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین