پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه هدف ما در حوزه سیماک اجرای این طرح در شهرستان‌های فارسان، سامان و شهرکرد است.

شعار سال: حسین عنایتی ظهر امروز در دیدار با سرپرست استانداری اظهار داشت: پروژه سیماک پروژه‌ای است که در آن امکان برون سپاری فرآیندهای کاری به بخش خصوصی فراهم و کلیه خدمات مبتنی بر ملک در آن ساماندهی می‌شود.

وی استعلام‌های مبتنی بر مکان را یک مشکل دانست و افزود: پروژه سیماک مسائل این چنینی را حل می‌کند.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برنامه هدف ما در حوزه سیماک سه شهرستان شهرکرد، فارسان و سامان است به گونه‌ای که تاکنون نزدیک به 500 میلیون تومان در بحث تجهیزات این سامانه هزینه کرده‌ایم.

عنایتی آموزش دهیاران و الکترونیکی کردن پرونده‌های ملک و بازگذاری سامانه را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان و خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرائم مربوط به کاغذ بازی و قابلیت جعل پاسخ استعلام‌های اماکن و املاک، حذف بایگانی‌های موازی املاک و اماکن، کاهش مراجعات ارباب رجوع به دستگاه‌های متولی برای پیگیری و مقایسه پذیری و رقابت پذیر شدن عملکرد دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها از دستاوردهای اجرای پروژه سیماک است.

وی با اشاره به برنامه‌های پست در راستای بازاریابی و توسعه کسب و کار الکترونیکی گفت: روز گذشته صنایع دستی تولیدی استان در قالب 20 زبان زنده دنیا بر روی کانال بین‌المللی پست بارگذاری شد.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: راه اندازی تاکسی‌های شهری الکترونیکی با هدف تسهیل‌گری خدمات رسانی و افزایش اشتغال یکی‌دیگر از برنامه‌های پست در استان است.

عنایتی ادامه داد: هم اکنون 310 واحد پستی در استان فعال است که از این مقدار 57 درصد شهری و 43 درصد روستایی هستند ضمن اینکه خدمات رسانی نیز توسط 489 نفر انجام می‌شود که 26 درصد آن بخش دولتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 19 مهر 96، کد مطلب: 1543044: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین