پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
مدیرکل شرکت پست لرستان از ایجاد دفاتر آی سی تی در ۳۲ روستای استان خبر داد.

شعارسال: حاتم سلیمانی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی پست هستیم، اظهار داشت: سال گذشته اساسنامه جدید شرکت ملی پست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ و وظایف جدید تدوین شد.

وی به واگذاری شرکت پست به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه آدرس‌های مردم‌ محرمانه است، لذا واگذاری به بخش خصوصی لغو شد.

مدیرکل شرکت پست لرستان افزود: به دنبال آن به جهت کمک‌های بخش خصوصی، دو اپراتور به مجوز گرفته و به زودی به همکاری با شرکت ملی پست می‌پردازند.

سلیمانی در ادامه از ایجاد یک پنل برای برندسازی محصولات استان خبر داد و گفت: در هفته پست یک پنل مجزا برای محصولات استان ایجاد می‌کنیم و ۱۰ محصول خاص استان با همکاری جهاد ایجاد و به سطح کشور ارسال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بوم‌گردی و کارت پستال الکترونیکی نیز یکی از اقداماتی است که انجام شده و می‌توان از آن در جهت استفاده دعوت نامه‌ از طریق این سامانه استفاده کرد.

این مسوول در ادامه به پروژه جی‌نف و سیماک اشاره کرد و گفت: این دو مصوبه‌های اقتصاد مقاومتی و دکتر جهانگیری است و به همه استانداران کشور ابلاغ شده است.

سلیمانی یادآور شد: براساس جی‌نف سامانه یکپارچه ادرس ایرانیان است و در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد به صورت پایلوت اجرا شد که در خرم‌آباد ۹۸ درصد شهری و ۶۰ درصد روستایی استفاده کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سیماک هم سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور است که تمامی استعلامات میان دستگاهی ساماندهی می‌شوند و این پروژه سیماک بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

این مسوول از ایجاد دفاتر آی سی تی در ۳۲ روستای استان خبر داد و تاکید کرد: خدماتی که قابل برون سپاری است در روستاها از طریق دفاتر ای سی تی انجام شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960706000719: www.lorestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین