پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل از اعاده بیش از پنج هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان به بیت المال در سالجاری خبر داد.

شعار سال: یوسف خدادادی عصر امروز در هشتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار داشت: از اعاده بیش از پنج هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان به بیت المال در سالجاری خبر داد.

وی ارزش این اراضی را هزار میلیارد تومان به بیت المال بیان داشت و گفت:در طول سالجاری برای حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی قدام قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل تصریح کرد:امسال از هشت هزار 320 مورد تخریب، تعرض و تصرف جلوگیری شده و با خاطیان 621 مورد ساخت و ساز غیرمجازدر اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد قانونی انجام شدهاست.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات سال نو و لزوم حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی هماهنگی لازم را انجام داده‌اند تا جلوی هرگونه سوءاستفاده گرفته شود.

خدادادی اضافه کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی توانسته در طول یک سال با تشکیل دو هزار و 221 پرونده با سه هزار 349 متهم برخورد قانونی کند.

وی گفت: در طول امسال 737 میلیون تومان جزای نقدی از متصرفان به منابع طبیعی اخذ و به خزانه دولت واریز شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، تاریخ 18 اسفند 97، کد مطلب: 80531: www.sabalanema.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین