پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
مدیران ادارات متولی در امر نظارت بر این اراضی در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات به دنبال تصرف 50 هکتار از اراضی ملی توسط نیروهای امنیتی (اداره اطلاعات لواسانات و رودبار قصران) به محاکم قضائی معرفی شدند.

شعارسال: مدیران ادارات متولی در امر نظارت بر این اراضی در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات به دنبال تصرف 50 هکتار از اراضی ملی توسط نیروهای امنیتی (اداره اطلاعات لواسانات و رودبار قصران) به محاکم قضائی معرفی شدند.

روابط عمومی فرمانداری شمیرانات روز شنبه اعلام کرد: این میزان تصرف اراضی ملی، تخریب و ساخت‌وساز در مناطق چهارگانه محیط زیست اعم از پارک‌های ملی، آثار طبیعی ملی، پناهگاه‌های حیات وحش و مناطق حفاظت‌ شده در بخش های لواسانات و رودبار قصران رخ داده است.

براساس این گزارش، به علت ضعف نظارت دستگاه‌های متولی در برخورد با متخلفان، نیروهای امنیتی متولی اقدام به شناسایی متصرفان و معرفی مدیران متخلف به محاکم قضائی کرده‌اند.

سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات نیز اظهارکرد: باهمه مدیرانی که در حفظ و صیانت از بیت‌المال و نیز عرصه‌های ملی و محیط زیست اهمال کرده یا اقدام بموقع نکرده باشند به طورحتم برخورد قانونی خواهد شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با آب و هوایی کوهستانی و جمعیتی افزون بر 47 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 5اسفند 1397 ، کدخبر:17776 ،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین