پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: از سال ۹۴ تاکنون سند مالکیت ۳۰ هزار و۸۰۴ هکتار از اراضی ملی اخذ شده است.

شعار سال: شهامت هدایت صبح امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده در راستای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و تحقق سیاست‌های اجرایی سازمان جنگل‌ها از سال 94 تاکنون سند مالکیت 30 هزار و 804 هکتار از اراضی ملی اخذ شده است.

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: با توجه به تثبیت اسناد مالکیت دولت در عرصه‌های ملی زمینه سوء استفاده برای افراد سودجو وفرصت‌طلب و کسانی که به عرصه‌های منابع طبیعی طمع تعرض و تجاوز دارند کنترل می‌شود که طی دو سال گذشته در قالب طرح تعیین و تکلیف اراضی اختلافی 453 فقره پرونده تعیین تکلیف شدند.

هدایت با بیان این که نقشه‌های استعدادیابی 19 هزار 400 هکتار از اراضی ملی در قالب طرح‌های واگذاری تهیه شده است گفت: در راستای طرح حفاظت مشارکتی برای 180 هزار هکتار با جوامع محلی تفاهم‌نامه منعقد شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی افزود: برای تعیین مرز اراضی ملی و مستثنیات قانونی مردم، کمربند حفاظتی به طول 46 کیلومتر در قالب طرح‌های حفاظت و صیانت ایجاد شده و حدود یک هزار 735 فقره پرونده در بانک اطلاعات جامع زمین در این استان ثبت شده است.

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در راستای طرح حامی به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی بیش از30 اکیپ شامل نیروهای یگان حفاظت این اداره کل و همیاران طبیعت در سطح شهرستان‌های استان سازماندهی شده‌اند که تمام تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 1581754: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین