پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: میزان حجم رفع تصرفات از اراضی ملی (احکام فوری و اجرای احکام قطعی دادگاه) استان در مهرماه امسال ۱۲۴ هزار مترمربع است.
شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: میزان حجم رفع تصرفات از اراضی ملی (احکام فوری و اجرای احکام قطعی دادگاه) استان در مهرماه امسال ۱۲۴ هزار مترمربع است.

مجید شارقی با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی استان مرکزی اظهار داشت: 124 هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش 250 میلیارد ریال مهرماه امسال رفع تصرف شد.

وی افزود: یکی از تکالیف مهم راه و شهرسازی استان مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش‌دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه در حدود 124 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ‌ بر 250 میلیارد ریال در مهرماه امسال رفع تصرف شده که شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی دادگاه می‌شود.

شارقی بیان کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در مهرماه متعلق به شهرستان خنداب به میزان 100 هزار مترمربع بود که از این حیث آشتیان با 19 هزار و 881 مترمربع در رتبه بعدی قرار دارد.

وی اضافه کرد: از حیث ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به آشتیان به ارزش 10 میلیارد ریال بود که از این حیث محلات با 4 میلیارد و 320 میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارند همچنین مجموع ارزش ریالی اجرای احکام قطعی در شهریورماه بالغ‌بر 11.9 میلیارد ریال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 1557978، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین