پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
رئیس سازمان امور اراضی کشور همزمان با سفر ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان غربی طی بازدیدی از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان با کارکنان این مدیریت از نزدیک دیدارو گفتگو کرد.
شعارسال: رئیس سازمان امور اراضی کشور همزمان با سفر ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان غربی طی بازدیدی از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان با کارکنان این مدیریت از نزدیک دیدارو گفتگو کرد.

عليرضا اورنگی ضمن بررسی روند فعالیت گشت های حفاظت از اراضی کشاورزی، اجراي طرح كاداستر و رفع تداخلات اراضی و ساير فعاليت هاي مديريت امور اراضی استان، از عملكرد مديريت و اقدامات مطلوب انجام شده درحوزه کاداستر و رفع تداخلات اراضی و همچنین ارسال اطلاعات 87 هزار هکتار از نقشه های اراضی کشاورزی استان به اداره ثبت اسناد به منظور تهیه اسناد کشاورزی تقدیر کرد.

اورنگی با بیان اینکه صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: با همکاری خوب مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا خوشبختانه در تاریخ هفتم شهریور سال ۹۷ ایجاد یگان حفاظت سازمان امور اراضی توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

بر این اساس و مطابق دستورالعملی که این یگان دارد، نسبت به انتصاب فرمانده یگان در سطح ملی و در استان‌ها اقدام شد که این دستورالعمل در آذربایجان غربی نیز اجرایی خواهد گردید.

وی در ادامه طی گفتگوی رو در رو با کارکنان مدیریت امور اراضی استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان از نزدیک قرار گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر: 6735852،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین