پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰
در سی و هفتمین جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان در مجموع ۳ پلاک به مساحت کل ۶۷۸۰ هکتار بررسی و از این مقدار ۷۹۳ هکتار تغییر نوعیت داده شد.

شعارسال: سی و هفتمین جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کل اداره ثبت اسناد و املاک، مدیران امور اقتصادی و دارائی، مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان و اعضای کارگروهای شهرستان‌های و تابعه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی در این شهر برگزار شد.

در این کمیسیون، پلاک‌هایی از شهرستان‌های مریوان، سنندج و سروآباد مطرح شد و در مجموع 3 پلاک به مساحت کل 6780 هکتار بررسی و از این مقدار 793 هکتار تغییر نوعیت داده شد.

در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد؛ کارگروه شهرستانی گزارشی از اقدامات، چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی طرح رفع تداخلات اراضی ارائه دادند و کارگروه‌ها و اعضای کمیسیون‌های استانی مکلف شدند در خصوص اجرای رفع تداخلات اراضی و تعیین تکلیف پلاک‌های دارای تداخل در سطح استان تسریع به‌عمل آورند.

گفتنی است؛ صدور اسنادِ پلاک‌های رفع تداخل شده، توسط اداره‌کل ثبت اسناد و املاک نتیجه نهایی اقدامات کمیسیون است و تاکنون 15 سند از پلاک‌های رفع تداخل، توسط اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های سقز و سنندج صادر گردیده است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی رفع تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی از اولویت‌های کاری این سازمان بوده و در اجرای این امر بیش از پیش تسریع به عمل خواهد آمد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26دی1397 ، کدخبر: 1923896: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین