پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجراي طرح كاداستر در اراضي استان زنجان گفت: در حال حاضر پروژه رفع تداخلات در سطح 337 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در حال اجراست که ۳۷درصد اراضی را شامل می شود.

شعارسال: حسين جعفري با اشاره به واگذاری اراضی، اجرای طرح‌های کاداستر و رفع تداخلات را از وظایف مسئولیت‌های مدیریت امور اراضی دانست و اظهار كرد: استان زنجان دارای یک هزار و ۱۹۸ پلاک با سطح ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۰۶ هکتار است.

وي تصريح كرد: در حدود یک میلیون و ۱۶۹ هزار هکتار از این سطح اراضی کشاورزی و حدود یک میلیون و ۴۶ هزار هکتار مابقی اراضی غیر کشاورزی را شامل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اينكه از سال ۹۵تاکنون با شروع پروژه رفع تداخلات در استان زنجان ۵۲ پروژه با سطح ۱۳۸ هزار و ۵۴۵ هکتار در کمیسیون رفع تداخلات مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است خاطر نشان كرد: از این سطح ۷۵ هزار و ۸۴۵ هکتار مربوط به اراضی ملی و ۶۲ هزار و ۷۰۰ هکتار مربوط به اراضی غیر ملی بوده است.

وی با بيان اينكه پس از بررسی این تعداد پرونده در کمیسیون نهایتا ۸ هزار و ۷۸۸ هکتار به سطح اراضی غیر ملی افزوده شده است گفت: به طوری که پس از بررسی‌ها ۷۳ هزار و ۳۱۸ هکتار به عنوان اراضی غیر ملی و ۶۵ هزار و ۲۲۷ هکتار به عنوان اراضی ملی ثبت شده است.

جعفري با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه رفع تداخلات در سطح 337 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در حال اجراست که ۳۷درصد اراضی را شامل می شود، بیان داشت: این سطح در صورت همکاری ادارات عضو کمیسیون تا پایان سال 98 نهایی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: پروژه کاداستر نیز هم اکنون در سطح ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به وجود ۹۴۵ پرونده واگذاری اراضی در استان زنجان تصریح کرد: از این تعداد ۸۴۴ پرونده شامل ۱۳ هزار هکتار واگذار شده و ۱۱۰ پرونده با سطح یک هزار و ۴۰۰ هکتار در هیات هفت نفره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفری با بیان اینکه با اجرای پروژه رفع تداخلات پرونده‌های قضایی استان در حوزه زمین کاهش قابل توجهی داشته است، عنوان کرد: طی سال گذشته استان زنجان در اجرای پروژه‌های کاداستر و رفع تداخلات جزو سه استان برتر کشور بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت موج رسا، تاریخ انتشار: 26دی1397 ، کدخبر: 9522: www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
جالب بود این موضوع
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین