پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
در کنار حاشیه جنگل ارس در منتهی الیه قیرخ پله (چهل پله) دوست‌کندی پارس آباد، برخی از افراد سودجو با خشکاندن ریشه درختان به جان نوار مرزی ارس افتاده‌اند و از این فرصت برای شخم زنی زمین‌های نوار مرزی که متاسفانه به جاده مرزی و بستر روخانه نیز رسیده است تا کم کم منطقه مورد نظر را از پوشش جنگلی صاف کنند و بتوانند به مطامع خود برسند.

شعار سال:حاشیه جنگل ارس در پارس آباد از تبر تیز و بی رحم سودجویان در امان نمانده تا جایی که با هدف تصرف با دور زدن قانون اقدام به کشاورزی کرده تا بعد از چندین سال ادعای مالکیت عرفی زمین کنند.
 
در کنار حاشیه جنگل ارس در منتهی الیه قیرخ پله (چهل پله) دوست‌کندی پارس آباد، برخی از افراد سودجو با خشکاندن ریشه درختان به جان نوار مرزی ارس افتاده‌اند و از این فرصت برای شخم زنی زمینهای نوار مرزی که متاسفانه به جاده مرزی و بستر روخانه نیز رسیده است تا کم کم منطقه مورد نظر را از پوشش جنگلی صاف کنند و بتوانند به مطامع خود برسند.
 
در سالهای اخیرا یکی از اقدامات موثری که برای مبارزه با زمین خواری انجام شده است تشکیل شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی متشکل از ادارات متولی در امور اراضی و منابع طبیعی و همچنین مراجع امنیتی و انتظامی و برخی ادارات به دستور ریاست قوه قضائیه بوده است که وظیفه آن تعامل و هماهنگی در این زمینه است.
 
امیدواریم در راستای حفظ حقوق بیت المال، مراجع نظارتی و امنیتی به اینگونه مسائل ورود و اجازه تعرض به سودجویان اراضی ملی را ندهند.
 

 
پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
از بین بردن جنگلها و درختان و نبود نظارت کافی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین