پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
جلسه شهرسازی در ششمین جلسه شورایعالی معماری و شهرسازی ایران طرح جامع شهرستان پارس آباد تصویب شد.

شعار سال: پس از بازدید اعضای منتخب کمیته فنی شورایعالی معماری و شهرسازی ایران از شهرستان پارس آباد و انتقال مطالب و گزارشات به شورایعالی معماری و شهرسازی در نهایت با اعمال نکته نظرات اعضاء کمیته و دستور اصلاح قسمتهایی از طرح توسعه و عمران طرح جامع شهر پارس آباد در ششمین جلسه شورایعالی معماری و شهرسازی ایران به تصویب رسید.
 
ششمین جلسه شورایعالی معماری و شهرسازی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون شهرسازی و معماری وزارتخانه همچنین معاون امور عمرانی استانداری اردبیل ، مدیرکل دفتر فنی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، شهردار پارس آباد و سایر اعضاء شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به صورت ویدیو کنفرانس تشکیل گردید.
 
گفتنی است پس از ارائه توضیحات مشاور طرح از روند تهیه آن و نیز مسائل مطروحه از سوی کارشناسان فنی ، در نهایت با تاکید بر حفظ اراضی درجه یک کشاورزی در جنوب شهر ، پیگیری روند کاری و اداری حذف کد آبادی عربلو کندی با عنایت به الحاق روستا به محدوده شهر ، تدقیق حریم رود ارس با خط محدوده شهر ، اصلاح محدوده و بازنگری جزئی حد فاصل خط محدوده شهر و روستای اجیرلو و ... طرح جامع مصوب شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی وزارت راه و شهرسازی ، تاریخ انتشار: 12 تیر  1400، کدخبر: ، www.news.mrud.ir،94993

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین