پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تعامل دستگاه های مختلف برای صیانت از دماوند، میانکاله و چشمه سورت را لازم برشمرد و گفت: مدیریت چندگانه در منطقه دماوند باید حذف شود.

شعار سال: حسینعلی ابراهیمی کارنامی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل خبرنگاران حوزه محیط زیست ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه دماوند، میانکاله، سورت نیازمند حفاظت ویژه هستند اظهار داشت: باید از این مواهیت طبیعی و زیست کره حراست و صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه همه براین عقیده هستند که حال محیط زیست استان خوب نیست افزود: برای حفظ محیط زیست باید بخش های مختلف با یکدیگر تعامل منطقی و مناسب داشته باشند.

ابراهیمی کارنامی تضارب آرا را امری طبیعی دانست و آن را سبب رشد و توسعه جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران مازندران مطالبه گر و بادانش هستند.

وی نبود امنیت شغلی را از مهمترین مشکلات فراروی محیطبانان و خبرنگاران بیان کرد و خواستار برنامه ریزی برای رفع دغدغه های فراروی فعالان این حوزه شد.

وی با اظهار اینکه محیطبان باید عاشق کارش باشد تصریح کرد: محیطبان اگر به کار خود عشق نداشته باشد نمی تواند به درستی در این حوزه فعالیت داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تاکید براینکه باید شغل آبرومندانه برای مردم ایجاد کنیم یادآور شد: اشتغال با درآمد پایدار امری مهم است و تصدی گری دولت باید در امور کاسته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 مرداد 97، کد مطلب: 4370430: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین