پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید ستاد کل نیروهای مسلح و تعیین یک ردیف بودجه مستقل اظهار داشت: با دریافت این بودجه مستقل حق و حقوق محیط بانان را می گیریم.

شعار سال: جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تشریح دستورالعمل جدیدی که از سوی ستادکل نیروهای مسلح به این یگان ابلاغ شده است، گفت: بر طبق این دستورالعمل یگان حفاظت محیط زیست همانند دیگر یگان های دارای ردیف بودجه مستقل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این ابلاغ ارزشمند به دلیل عنایت و توجه ویژه مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح به ویژه محیط بانان اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست از این پس هر برنامه حفاظتی که نیاز مالی داشته باشد با این ردیف بودجه حل خواهد کرد.

محبت خانی اظهار داشت: با همراهی همکاران در ستاد یگان حفاظت محیط زیست سعی خواهیم کرد از فرصت به وجود آمده برای حل معضلات این حوزه بیشترین بهره را ببریم.

وی افزود: با برنامه های دقیق و کارشناسی می توان حق و حقوق محیط بانان که سالها پایمال شده بود را بازپس گیریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 29 تیر 97، کد مطلب: 13970429000055: www.farsnews.comr


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
محیط بانی یکی از سخت ترین شغل ها در ایران است , خوبه که داریم از این ها حمایت های خوبی رو میکنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین