پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۱
معاون دریایی حفاظت محیط‌ زیست کشور گفت: با توجه به اینکه در استان هرمزگان بیشترین تصرفات در حریم 60 متری ساحل توسط دستگاه‌های دولتی در سال‌های گذشته صورت گرفته و باید وضعیت این اراضی روشن شود تا آسیبی به محیط‌ زیست ساحل این استان وارد نشود.
شعار سال: ‌پروین فرشچی افزود طبیعت حریم 60 متری دریا باید حفظ شود و همه صنایع به‌ویژه نهادهای دولتی در مرحله اول حفظ و نگهداری آن کوشا باشند زیرا تا زمانی که نهادهای مختلف دولتی این حریم را رعایت نکرده‌اند چگونه می‌توانیم به بخش خصوصی اعتراض کنیم.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید مسائل زیست‌ محیطی است، گفت: تصرف این اراضی شناسایی و به مراجعه ذی صلاح معرفی و اعلام شدند و هم‌اکنون نیز این پرونده‌ها در حال پیگیری است.

فرشچی بابیان اینکه زمان‌بندی خاصی برای بررسی و اعلام نتیجه این پرونده‌ها تعریف‌نشده است، اظهار کرد: پرونده تصرفات اراضی یا سازه‌های غیرمجاز در حریم 60 متری ساحل از زمان ارجاع تاکنون در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: برای صدور مجوز در حریم دریا سازمان بنادر و دریانوردی متولی است و برای حریم 60 متری ساحل نیز شرکت آب منطقه‌ای مسئول است که باید در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند تا از بروز این‌گونه تصرفات که به محیط‌ زیست دریا و سواحل کشور آسیب می‌زند جلوگیری شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 دی 1395، کد مطلب: 95102214061، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
فک کنم این خانم بشدت علاقه داره که رسانه ای بشه. چند روزه از گردشگری 20 میلیونی سواحل شمال ، حریم دریا و ... صحبت می کنه.
نکنه مبارک بعد از ابتکار ایشونه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
معاون ابتکار دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین