پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
استاندار کرمان گفت: با امضای دو تفاهم نامه بین استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال در استان تا دو سال آینده به 99 درصد خواهد رسید.

شعارسال: استاندار کرمان گفت: با امضای دو تفاهم نامه بین استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال در استان تا دو سال آینده به 99 درصد خواهد رسید.

محمدجواد فدائی در دیدار با معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما، افزود: مشارکت در تکمیل پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال روستاهای سطح استان برای تکمیل پوشش دیجیتال استان و مشارکت در تکمیل، ساخت و بهره برداری از پروژه سایت جدید در حال احداث صدا و سیمای مرکز کرمان متناسب با استانداردهای فنی سازمان صدا و سیما از جمله موضوعات تفاهم نامه های امضاء شده بین استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما است.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز صدا و سیما باید در زمان بحران ها بتواند پایدار باشد تا کار اطلاع رسانی به خوبی انجام شود.

دکتر فدائی گفت: " آماده کمک برای احداث ساختمان جدید صدا و سیما هستیم."

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما نیز با اشاره به اینکه صدا و سیما از نظر زیرساختی وسعت بسیار گسترده ای دارد، گفت: ساختمان های صدا و سیما در استان های کرمان، زاهدان و همدان در دست احداث است و در سال جاری مقداری اعتبار برای احداث این ساختمان ها اختصاص یافته است.

علیدادی افزود: یکی از معضلات جدی در کشور پوشش دیجیتال است و مردم توقع دارند این کار با سرعت انجام شود و این در حالی است که بودجه کلی کشور جوابگوی این کار نیست.

وی یادآور شد: در دو سال گذشته میزان پوشش شبکه های دیجیتال در کشور به مرز 95 رسیده و این اتفاق بسیار مهمی در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه کرمان بالاترین پوشش شبکه های دیجیتال را به خود اختصاص داده است، اظهارداشت: در آینده برنامه های شبکه های تلویزیون به صورت HD در اختیار مردم قرار می گیرد و توسعه این کار اتفاق بسیار مهمی است.

علیدادی عنوان کرد: مردم می توانند ارتقای کیفیت را در قاب تلویزیون ببینند و این حق مردم است که تصویر خوب را از صدا و سیما دریافت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: سطح پوشش دیجیتال در استان کرمان 94 درصد و سطح پوشش آنالوگ 99 درصد است و برای تکمیل پوشش دیجیتال نیاز به تجهیز 250 ایستگاه ماهواره ای روستایی آنالوگ به فرستنده های دیجیتال است.

احمد علیرمضانی افزود: صدا و سیمای مرکز کرمان با داشتن 7 ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و 3 ایستگاه پرقدرت رادیویی و 370 ایستگاه ماهواره ای روستایی در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: استان کرمان در زمره استان های با کیفیت بالا و با پوشش خوب در کشور به شمار می رود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:28 آذر 1397 ، کدخبر:www.borna.news ، 789577

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
چه کار پسندیده ای هاااااا هاااا هاااا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین