پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش دیجیتالی سیگنال های تلویزیونی در چهارمحال و بختیاری به ۹۳ درصد می رسد.
شعارسال: مهرداد عظیمی اظهار داشت: ۲۰ ایستگاه دیجیتال پوشش سیگنال های تلویزیونی در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه میانگین دیجیتال در کشور ۸۰ درصد است، اظهار داشت: میانگین پوشش دیجیتال استانی با افتتاح ۲۰ ایستگاه دیجیتال از ۷۳ درصد به ۸۵ درصد رسید که برای این پروژه ها سی میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: امسال پروژه‌هایی در صدا و سیمای استانی چهارمحال و بختیاری افتتاح شده است که برخی از آنها از جمله پخش HD، برای نخستین‌بار در سطح استان‌ها و حتی کشور است.

* ۲۰ ایستگاه پوشش دیجیتالی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حوزه آنالوگ تنها چهار شبکه در کل استان فعال بود که با توجه به فضای رسانه‌ای حاکم بر دنیا و ذائقه مخاطب که رسانه‌ای با کیفیت خوب و با استانداردهای دنیا را مطالبه می کند، پروژه دیجیتال‌سازی فرستنده‌ها و ایستگاه‌ها آغاز شد.

عظیمی بیان کرد: ۲۰ ایستگاه دیگر نیز در حال آماده‌سازی است که به زودی با افتتاح آنها، پوشش دیجیتال در استان به بالای ۹۳ درصد افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بحث دیجیتال یک پروژه عمرانی نیست و بیشتر ماهیت فرهنگی دارد و با افتتاح شبکه‌های دیجیتال در استان ۳۵ شبکه رادیویی و تلویزیونی با کیفیت بسیار عالی و یکسان در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 3904098 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
طفلک اون 7 درصدی محروم. البته ماهواره می بینند فکر می کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین