پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۲ مدرسه این استان نیازمند تخریب و بازسازی است.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۲ مدرسه این استان نیازمند تخریب و بازسازی است.

"هادی زارع‌پور" در نشست شورای اداری استان افزود: 117 روستای این استان به دلیل جمعیت کم دانش آموزی امکان احداث مدرسه را ندارند که باید مدارس پیش ساخته در این روستاها استقرار یابد.

وی با بیان این‌که 129 مدرسه این استان در مکان‌های استجاری مستقر هستند، اظهارکرد: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش و هم‌چنین نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس 258 مدرسه استان نیازمند تعمیرات و مقاوم سازی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده این جشنواره 19 اردیبهشت ماه سال ۹۷ با حضور مسئولان و خیرین برگزار می‌شود.

زارع پور با اشاره به این‌که در جشنواره‌های گذشته شعار "هر مدیر یک خیر و هر بانک یک مدرسه" را در دستور کار قرار دادیم، عنوان کرد: در این زمینه توانستیم کارهای خوبی را در مناطق مختلف انجام دهیم به گونه‌ای که بانک‌ها در این امر انسان دوستانه حضور فعال داشتند.

وی اضافه کرد: در چهار جشنواره گذشته خیرین مدرسه ساز این استان 64 میلیارد تومان کمک جمع آوری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 96122212174، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین