پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود سرویس بهداشتی در 100 مدرسه روستایی این استان خبر داد و گفت: متاسفانه 100 مدرسه روستایی این استان فاقد سرویس بهداشتی بوده و دانش آموزان و معلمان با مشکلات جدی در حوزه بهداشت روبرو هستند.
شعار سال: مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود سرویس بهداشتی در 100 مدرسه روستایی این استان خبر داد و گفت: متاسفانه 100 مدرسه روستایی این استان فاقد سرویس بهداشتی بوده و دانش آموزان و معلمان با مشکلات جدی در حوزه بهداشت روبرو هستند.

 جهان محرابی در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این مطلب گفت:اغلب مدارس استان دارای قدمت بالا بوده و  بیش از 13 هزار دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

بر پایه این گزارش اگر چه در این نشست  از میزان اعتبار برای احداث این سرویس‌های بهداشتی صحبتی نشد  اما تعداد مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 2 هزار و 800 باب مدرسه است که 250 باب آن قدیمی است.

 محرابی، تعداد مدارس استیجاری استان کهگیلویه و بویراحمد را 129 باب ذکر و خاطرنشان کرد: این استان نیازمند 117 مدرسه پیش ساخته است که برای این تعداد مدرسه 2 میلیارد و 925 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: هم اکنون 152 هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

محرابی گفت: 65 درصد دانش آموزان در مناطق شهری و 35 درصد در مناطق روستایی سال تحصیلی مشغول به علم آموزی هستند.

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: چند روز پیش آماری تکان‌دهنده از مدارس استان به من داده‌اند که تعداد زیادی از مدارس روستایی غیرثابت هستند و دانش آموزان برای سرویس بهداشتی به خانه‌های همسایه‌ها می‌روند که این خود مشکل  بزرگی است.

وی با طرح این سوال که آقایان تصور کنید که این دانش آموزان دختران شما هستند آن‌وقت چه‌کار  می‌کردید؟ اظهارداشت: ما مدیر و مسئول هستیم و فردای قیامت می‌پرسند که چه‌کاری برای استان کرده‌اید و پرسنل شما چه‌کاری کردند، آن وقت ما چه پاسخی داریم ؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 650375 ،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا شرم اوره برای کشوری مثل ایران که مدرسه هاش از این کمبود رنج ببرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین