پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ساخت 3000 مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.

شعارسال: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ساخت 3000 مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.

ارسلان جلال فرد در مراسم نمادین بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 96 واحد گفت: 96 مددجوی شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد با اعتبار چهار میلیارد و 157 میلیون تومان در آستانه هفته احسان و نیکوکاری صاحب‌خانه شدند.

وی بابیان اینکه ایجاد سرپناه امن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: 1761 خدمت عمرانی ازجمله ساخت‌وساز، تعمیر، تکمیل و بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و تکمیل مسکن نیمه‌تمام شهری و روستایی بااعتبار هفت میلیارد و 500میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان این نهاد ارائه‌ شده است.

جلال فرد اظهار کرد: ساخت 3000 مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.

وی با یادآوری اینکه جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه 16 اسفند در مدارس استان، پنج‌شنبه 17 اسفند در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و در روز جمعه 18 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، از عموم مردم خیر و نوع‌دوست استان دعوت کرد تا با حضور در این جشن و مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال نو شادی را میهمان سفره‌های نیازمندان کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 96121407476، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
باید کمیته امداد بتونه برای خودش درامد زایی داشته باشه تا بهتر بتونه نیاز مد جو هارو برطرف کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین