پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از اشتغال معلولان، گفت: دولت کارهای ارزشمندی انجام داده که یکی از این کارها در نهاد بهزیستی، ساخت واحدهای مسکونی برای معلولان است.

شعار سال: عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل و معاونان بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به خدمات ارزشمند بهزیستی اظهار داشت: یکی از نهادهایی که عملکرد خوب و قابل توجهی داشته بهزیستی است و خدمات ارزشمند در این بخش نشان از خدمت گمنامانه کارکنان آن است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اساسی ترین مشکل معلولان، تامین مسکن است، یکی از کارهاش خوب دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف تامین مسکن برای معلولان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جامعه بهزیستی مشکل خاص خود را دارند، تصریح کرد: خدمت به همنوع به ویژه کسانی که نیازمند هستند کاری ارزشمند است که توسط نهاد بهزیستی عملیات می شود.

گراوند گفت: با وجود مشکلات، موانع و حتی پدیده‌های طبیعی و غیرطبیعی، دولت کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده که یکی از این کارها در نهاد بهزیستی، ساخت واحدهای مسکونی برای معلولان است.

استاندار بوشهر از اقدام اداره کل بهزیستی برای استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریتی این اداره کل قدردانی کرد و افزود: یکی از سازمان‌هایی که برای استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریتی اقدام خوبی انجام داده بهزیستی است و به همین دلیل از این اداره کل قدردانی می کنم و قطعا مبنای این انتصابات شایسته سالاری بوده است.

گراوند با اشاره به طرح مرکز جامع پیشگیری در اداره کل بهزیستی تصریح کرد: اداره کل بهزیستی یک گزارش کامل از طرح ایجاد مرکز جامع پیشگیری تهیه و ارائه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هجمه های آمریکا و اسرائیل برای ایجاد ناآرامی و نارضایتی در ایران بیان داشت: این دو کشور همواره دشمن ایران بوده اند و اتاق فکری هم برای ایجاد آشوب در ایران تشکیل دادهاند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 25 تیر 97، کد مطلب: 11077: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین