پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
استاندار فارس گفت: باید زمینه‌ های لازم برای ایجاد اشتغال معلولان و منابع پایدار درآمدی در برنامه بلند مدت مدیریت مراکز و مجموعه های خیریه نگهداری از معلولان در نظر گرفته شود.
شعار سال: استاندار فارس گفت: باید زمینه‌ های لازم برای ایجاد اشتغال معلولان و منابع پایدار درآمدی در برنامه بلند مدت مدیریت مراکز و مجموعه های خیریه نگهداری از معلولان در نظر گرفته شود.
 مهندس اسماعیل تبادار در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی نرجس که همزمان با هفته بهزیستی انجام شد، این هفته را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
وی با تقدیر از افراد متولی نگهداری از معلولان جسمی و ذهنی در مرکز نگهداری و توانبخشی نرجس افزود: دست اندرکاران این مجموعه با صبر، شکیبایی و عشق درونی، کار بسیار بزرگ نگهداری از معلولان را انجام می دهند که این کار آنان ستودنی است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه نگهداری از معلولان وظیفه دینی، اخلاقی و نوع دوستی افراد در یک جامعه است، یادآور شد: حد اعلا نوع دوستی و اوج جایگاه یاری رساندن به هم نوع در خدمات رسانی به معلولان متبلور می ‌شود.
مهندس تبادار در پاسخ به درخواست مدیرعامل مرکز خیریه نرجس مبنی بر پرداخت یارانه به کودکان معلول تحت پوشش این خیریه گفت: موضوع پرداخت یارانه کودکان بی سرپرست معلول که در مجموعه نرجس نگهداری می‌ شوند پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره طرح توسعه مرکز خیریه نرجس در ساختمانی با زیربنای ۶ هزار متر مربع در شهر صدرا و ساختمان دیگری با مساحت چهار هزار متر مربع در محل فعلی مجموعه افزود: برای اجرای این طرح توسعه پیگیری های لازم برای پرداخت تسهیلات و همچنین استفاده از کمک هایی که در قالب قانون برای سازمان های مردم نهاد تعیین شده از سوی استانداری دنبال می ‌شود.
استاندار فارس ادامه داد: همچنین پیگیری می شود‌ تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای شروع ساخت و ساز ساختمان های در دستور‌ کار مجموعه خیریه نرجس در اختیار این مجموعه قرار گیرد.
مهندس تبادار تاکید کرد: مدیریت ارشد استان در کنار دست اندرکاران مجموعه خیریه نرجس هر گونه همکاری لازم برای حل مشکلات این مجموعه را در دستور کار قرار می‌ دهد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه محوری در امور خیریه، از دست اندرکاران مرکز خیریه نرجس خواست برای ادامه کار این مجموعه برجسته پشتوانه های لازم را بر اساس برنامه ایجاد کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین دوام منابع و ایجاد درآمدهای پایدار در اداره امور مراکز خیریه نگهداری از معلولان را بسیار مهم دانست و گفت: باید زمینه ‌های لازم برای ایجاد اشتغال معلولان و منابع پایدار درآمدی در برنامه بلندمدت مدیریت مراکز و مجموعه های خیریه نگهداری از معلولان در نظر گرفته شود.
مهندس تبادار یادآور شد: در استان فارس افراد نیک اندیش و خَیر در ابعاد مختلفِ درمان ، نگهداری از معلولان، آموزش، دانشگاه، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سایر زمینه ‌های خیر فعال هستند اما با وجود این سرمایه اجتماعی بزرگ در استان نباید از ایجاد درآمدهای پایدار و اشتغال زایی برای معلولان غافل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 729613 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
درامد پایدار چیزیه که در این کشور مدت ها است وجود ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین