پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
استاندار فارس گفت:تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز را گامی مهم در توسعه زیرساخت های ورزشی استان دانست و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.
شعار سال: استاندار فارس گفت:تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز را گامی مهم در توسعه زیرساخت های ورزشی استان دانست و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.
 مهندس اسماعیل تبادار در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز، این ورزشگاه را یکی از پروژه های بسیار مهم در ابعاد توسعه ورزشی و ایجاد زیرساخت مناسب ملی و بین المللی برای استان فارس و شهر شیراز دانست.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه تکمیل این پروژه یکی از اولویت های مدیریت ارشد استان است، گفت: براساس قول هایی که مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان در سطح استانی و کشوری داده اند، انتظار داریم ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.
مهندس تبادار با بیان اینکه در بازدید گذشته روند پیشرفت پروژه را مناسب تر ارزیابی کرده است، افزود: معاون وزیر ورزش و جوانان را دعوت کرده ایم تا هفته آینده بازدیدی از پروژه داشته باشد و زمینه شتاب گرفتن کار را فراهم کند.
وی با یادآوری اینکه وجود یک سالن ورزشی با ظرفیت 6 هزار نفر می تواند نقش موثری در عرصه ورزش استان داشته باشد، یادآور شد: این ورزشگاه علاوه بر تامین بخش عمده ای از نیاز ورزشی استان و شهر شیراز در زمینه ورزش حرفه ای، در کنار ورزشگاه پارس و سایر داشته های ورزشی استان، ظرفیتی برای مطرح شدن فارس در سطح ملی و بین المللی ایجاد خواهد کرد.

شعا رسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 735056 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
پس تا حالا دشاتن چی کار می کردن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین