پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
استاندار فارس المپیاد ورزشی دانشجویان را مصداق توسعه ورزش همگانی در جامعه و دمنده روح نشاط و امید دانست و از دانشجویان دعوت کرد در کنار فعالیت های جسمی نسبت به درک سرمایه جوانی و پاکیزگی نفس بکوشند و با رعایت اخلاق و معیارهای والای انسانی از مسیر قهرمانی به سوی پهلوانی گام بردارند.
شعار سال: استاندار فارس المپیاد ورزشی دانشجویان را مصداق توسعه ورزش همگانی در جامعه و دمنده روح نشاط و امید دانست و از دانشجویان دعوت کرد در کنار فعالیت های جسمی نسبت به درک سرمایه جوانی و پاکیزگی نفس بکوشند و با رعایت اخلاق و معیارهای والای انسانی از مسیر قهرمانی به سوی پهلوانی گام بردارند.
 مهندس اسماعیل تبادار در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان سراسر کشور که با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، از حمایت های بی دریغ مسئولان و وزارتخانه های مرتبط و نیز دانشگاه شیراز که توانسته است به صورت ویژه از پتانسیل های موجود در استان برای برگزاری شایسته این المپیاد فرهنگی و ورزشی که بزرگترین رویداد ورزشی مملکت در قالب المپیاد دانشجویی است، استفاده کند، تقدیر کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با خیرمقدم به مربیان و دانشجویانی که به استان فارس به عنوان مهد تاریخ و تمدن ایران زمین و شیراز پایتخت فرهنگی ایران و خاستگاه تمدن ایرانی سفر کرده اند، یادآور شد: استان پهناور فارس با وجود جاذبه های متعدد فرهنگی،تاریخی، طبیعی و مذهبی در اغلب زمینه ها آیینه تمام نمای ایران است.
مهندس تبادار افزود: فارس با دارا بودن شماری از مراکز مهم دانشگاهی از جمله قطب های علمی بسیار تاثیر گذار کشور به حساب می آید و با شهادت تاریخ در علوم گوناگون به شایستگی ممتاز است.
وی ادامه داد: این استان با بیش از 160 مرکز آموزش عالی که دو دانشگاه شیراز و علوم پزشکی به عنوان دانشگاه های مطرح در سطح منطقه و جهان و نیز پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان محور و مسیر توسعه و پیشرفت استان و بلکه کشور است.  
استاندار فارس با بیان اینکه تربیت بدنی و ورزش بخشی از میراث فرهنگی کشور است، گفت: از گذشته های دور ورزش یکی از بنیادهای اجتماعی و جلوه بیرونی تمدن ایرانی به شمار می رفته است که بر بنیادهای قومی و دینی استوار بوده و هدف آن نیرومندی و بهداشت تن و روان بوده است.
مهندس تبادار تاکید کرد: پرداختن به امر ورزش و تربیت بدنی یکی از مهمترین رسالت ها و فعالیت های فرهنگی است که باید تمام ارگان ها و سازمان ها به خصوص آموزش و پرورش و آموزش عالی به جدیت به آن بپردازند.
وی ادامه داد: جامعه ای که خواهان ایجاد حیاتی با نشاط و شرافتمندانه است و می خواهد از میان دگرگونی ها و تلاطم های مختلف به سلامت بگذرد، نیازمند جوانانی تندرست، پرتحرک و امیدوار است.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: ورزش را باید نه در حاشیه که در متن زندگی دانشجویی امروز پی گرفت و به کمک آن شور، توانایی و امید به آینده و اعتماد به نفس جوانان را تقویت کرد.
مهندس تبادار با بیان اینکه المپیاد ورزشی دانشجویان مصداق توسعه ورزش همگانی در جامعه و دمنده روح نشاط و امید است، افزود: از همه جوانان، دختران و پسران دانشجو دعوت می کنم که در کنار فعالیت های جسمی به درک سرمایه جوانی و جوانمردی از مسیر قهرمانی به سوی پهلوانی گام بردارند.
وی ادامه داد: از فضای ایجاد شده برای بالندگی و شکوفایی استعدادهای ورزشی و فرهنگی دختران این سرزمین بسیار خرسندم و امیدوارم چنین رویدادهایی امکان ارتقای جایگاه ورزش بانوان در سطوح قهرمانی را فراهم آورد و نام جمهوری اسلامی ایران را در سطوح بین المللی بلند آوازه نماید.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی بتواند در ایجاد بسترهای همبستگی فرهنگی و گسترش فضای نشاط و محاسن اخلاقی موثر باشد و چشم انداز نوینی در فرآیند افزایش روحیه رقابت در عین رفاقت و وحدت در عین مشارکت در میان دانشجویان ترسیم کند تا دانشجویان بتوانند با بهره گیری از دو عنصر اخلاق و جوانمردی از مدارج عالی تر علم و معنویت برخوردار باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397، کدخبر: 731327 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا هم همینطوره ولی تو دانشگاه ها اونطور که باید به این مساله توجه نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین